خبرهای داغ:

اقتصاد گردشگری بهانه ای برای هنجار شکنی نیست/فعالان محیط زیست معنویت را نیز فریاد بزنند

امام جمعه شاهرود گفت: فعالان محیط زیست باید در خصوص آلوده شدن معنویت در جامعه نیز فریاد بزنند و نباید به بهانه اقتصاد گردشگری حریم شکنی کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۵۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
اقتصاد گردشگری بهانه ای برای هنجار شکنی نیست/فعالان محیط زیست معنویت را نیز فریاد بزنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه ملت ایران با خودباوری و تحقیر دشمنان و با رهبری‌های مدبرانه امام راحل عزتمند شد، افزود: با نگاه متفاوت امام و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، ملت ایران به خواسته‌های کلان دست یافته و متحول شدند.
وی با بیان این که امام خمینی (ره) فقه را وارد زندگی مردم و حکومت کرد، گفت: حرکت حکومت و حاکمیت براساس فقه، کشور را از طاغوت دور نمود.
امام جمعه شاهرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل گفت: امروز نیز نیازمند تحول هستیم و از درجا زدن و ایستادن باید خلاص شویم.
امینی خاطر نشان کرد: از وابستگی به نفت باید دور شویم چرا که خیلی از کشور‌های دنیا بدون نفت اقتصاد خود را مدیریت می‌کنند.
وی ادامه داد: در بیانات رهبری تامین عدالت، ریشه کنی اعتیاد و رشد جمعیت اولویت داشت.
امام جمعه شاهرود قتل بی‌رحمانه یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا را چالش بزرگ برای حقوق بشر این کشور برشمرد و تاکید کرد: سابقه اسرائیل غاصب و آمریکا در تاریخ نشان از ظلم و جور بر ملتشان و عدم رعایت حقوق بشر است.
وی با اشاره به روز جهانی محیط زیست افزود: جهان تنها شعار حفاظت از آن را می‌دهد در حالی که دین اسلام به آن توجه ویژه کرده است.
امام‌جمعه شاهرود با بیان این که آب، خاک، هوا و محیط زیست سرمایه‌های گرانقدر برای نسل‌های آینده است تصریح کرد: اگر معنویات در جامعه‌ای آلوده شود، فعالان این حوزه هم فریاد بزنند.
امینی تاکید کرد: به بهانه اقتصاد گردشگری نباید حریم شکنی کنند و دستگاه‌های اجرایی مسئول، حساس و پاسخگو باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها