نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

دستگاه قضا به ‌طور شفاف با فساد برخورد کند

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از دستگاه قضا این است که به‌طور شفاف با دستگیری‌های اخیر در شهرداری و شورای شهر تبریز برخورد کند.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۷۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد علیرضا بیگی  با اشاره به دستگیری‌های اخیر در شهرداری و شورای شهر تبریز اظهار کرد: شاید از ترکیب افرادی که دستگیر شده‎اند چنین به نظر برسد که موضوع مربوط به اتفاقاتی است که در شورای چهارم رخ داد و در آن مقطع نیز بسیار برای استان مسئله‌ساز شد.

وی افزود: ما در آن موقع به‌خاطر همین مسائل به وزیر کشور تذکر و کارت زرد دادیم و وجدان مجلس نیز پذیرفت که وزارت کشور در این ارتباط دچار تعلل و سهل‎انگاری شده است.

بیگی خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر نمی‌توان در ارتباط با نفی یا اثبات ارتباط افراد دستگیر شده با مسائل شورای چهارم اظهارنظر قطعی کرد، بنده نیز در خودم چنین صلاحیتی نمی‌بینیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال انتظار از دستگاه قضا این است که همچون گذشته به‌طور شفاف با چنین مسائلی برخورد کند و با آگاهی‌بخشی مضاعف اسباب امیدواری و دلگرمی مردم را فراهم کند و حتما رسیدگی‌ها بر مبنای قانون و عدالت اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار