مراسم گرامیداشت سال روز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد با حضور جمعی از مسئولین در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۲۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد گفت: امام خمینی (ره) نسیم بهاری بود که در تاریخ معاصر وزید و عصاره بزرگ مردان تاریخی شد که بیش از 40 سال کاخ­_های زر، زور و ستم را درنوردیده است.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که از حد اعلای اصالت خانوادگی، گوهر عقل و شجاعت برخوردار بود و دارای ذوق­_هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، دفاعی، امنیتی، شعر و ادبیات بود.

وی افزود: اشعار امام خمینی (ره) عارفانه و متناسب با شرایط انقلاب اسلامی و مقتضیات زمان بود و ایشان نه تنها در عصر خویش بلکه در وصیت نامه سیاسی الهی خود نیز با اقشار مختلف درون انقلاب اسلامی و ملت­_های مستضعف جهان حرف زده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سیادت و کمال عقلی امام خمینی (ره) را زبان زد خاص و عام توصیف کرد و یادآور شد: بیانات امام خمینی (ره) یک بیان الهی و بسیار جذاب بود که تنها به خود ایشان اختصاص داشت و کس دیگری نمی_توانست به این شکل نطق ایراد کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصمیم شجاعانه مجلس خبرگان رهبری در انتخاب جانشین امام خمینی (ره)، تصریح کرد: تصمیم شجاعانه و تاریخی مجلس خبرگان رهبری که در کوتاه­_ترین زمان، رهبر کنونی انقلاب اسلامی را به عنوان جانشین امام خمینی (ره) انتخاب کردند برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

سردار رزمجو تأکید کرد: دوران رهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری در شرایطی پیچیده انجام شد که روزبروز بر این پیچیدگی افزوده می­_شود امّا ایشان توانستند کشتی انقلاب اسلامی را بر روی امواج پرتلاطم توطئه­_ها به خوبی سکانداری و هدایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات