مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حاکمیت امریکا با وقایع اخیر در شرف نابودی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به گسترش دامنه اعتراضات ضد نژادپرستانه در آمریکا، حاکمیت ظلم و جور آمریکا را در شرف نابودی دانسته و افزود: آنهایی که در تلاطم ایجاد فتنه و آشوب و دامن زدن به اغتشاشات در کشور ما بودند، اکنون به مدد الهی در باطلاق فتنه ها گرفتار شده اند.
کد خبر: ۹۲۴۶۸۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل، پویایی و زنده بودن را مهم ترین ویژگی راه و هدف امام عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مطالعه مستمر وصیتنامه ایشان، اظهار داشت: اگر از وظایفی که امام برای هر قشر در وصیتنامه خود، بدان اشاره کرده است، غفلت نکرده و به آن جامه عمل بپوشانیم، بی شک از تمامی شکست ها و چالش ها بدور خواهیم بود.

وی نقش تحول آفرین امام(ره) در ابعاد مختلف شئونات جامعه را یادآور شد و گفت: امام از همان ابتدای دوران جوانی، فردی تحول گرا و به دنبال تغییرات اساسی و دگرگونی بود و افکار، رفتار و گفتارش، دنیا را دچار تحول کرد.

  حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به گسترش دامنه اعتراضات ضد نژادپرستانه در آمریکا، حاکمیت ظلم و جور آمریکا را در شرف نابودی دانسته و افزود: آن هایی که در تلاطم ایجاد فتنه و آشوب و دامن زدن به اغتشاشات در کشور ما بودند، اکنون به مدد الهی در باطلاق فتنه ها گرفتار شده اند.

ارسال نظرات