فرماندار بهارستان گفت،با توجه به وضعیت شیوع کرونا و‌افزایش دمای هوا،مصرف آب رشد فزاینده ای را در شهرستان داشته و‌اگر به همین منوال پیش برود تابستان سختی را در پیش رو داریم.
کد خبر: ۹۲۴۶۸۸۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج:مجتبی خانجانی،فرماندار شهرستان بهارستان در کمیته ایمنی و‌سلامت آب شهرستان بهارستان،از شهروندان خواست،صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند،تا در ماه های آتی با کمبود آب مواجه نشویم.

این مقام محلی در ادامه از افت فشار آب و قطعی در برخی از نقاط شهرستان بهارستان خبر داد و‌گفت: فرمانداری اقدامات و‌پیگیرهای لازم برای مقابله با کمبود و قطع آب انجام داده است،اما با توجه به وجود انشعابات غیر مجاز در شهرستان که نسبت به سایر شهرستانها بیشتر است،متاسفانه با این مشکل مواجه هستیم.

خانجانی خاطرنشان کرد:اگر مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند،در تابستان با مشکل مواجه می شویم و شهروندان باید صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند.

 نماینده دولت در شهرستان بهارستان ادامه داد:اگر روند به همین شکل ادامه یابد ،در ماه های آتی که گرمای هوا بیشتر می شود ،تامین آب مورد نیاز شهروندان با مشکل مواجه می شود و همچنین توجه به وضعیت شیوع کرونا و افزایش دمای هوا،مصرف آب رشد فزاینده ای داشته است.

خانجانی، پرهیز از اسراف و رعایت صرفه جویی در مصرف آب را تنها گزینه مناسب،از قطع و‌افت فشار آب در تابستان برشمرد و خاطر نشان کرد:ممکن است در ماه های پیش رو با افت منابع آبی و مشکل در تامین آب شرب سالم مواجه شویم ، بنابراین تقاضای ما از مردم عزیز توجه به اصل صرفه جویی است.

 

ارسال نظرات