خبرهای داغ:
ظهر امروز : سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوای گلستان و اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان ، با حضور در محل اداره کل آب و فاضلاب استان ،با مدیر کل و معاونین این مجموعه دیدار کرذند.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۳۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

فرمانده سپاه نینوا در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) وشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ، بر همکاری هرچه بیشتر مجموعه سپاه نینوا خصوصا قرارگاه پیشرفت و آبادانی با مجموعه آب و فاضلاب  در جهت رفع محرومیت های استان تاکید کرد.

سردار ملک افزود : نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی خود ، اصلی ترین تکیه گاهش بعد از خداوند متعال ، مردم مستضعف و پابرهنه این کشور بوده است .

وی ادامه داد : همین مردم مستضعف بودند که بادست خالی و بدون امکانات مادی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کردند.در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم همین ها بودند که ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی تصرف شود.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه تصریح کرد : در طی ۳۱ سال زعامت و رهبری امام خامنه ای عزیز ،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دچار حملات و فتنه های زیادی شد اما عامل مهمی که باعث شده است این انقلاب ثابت قدم و پایدار بماند ، بعد از عنایات خاصه الهی ، رهبری و مدیریت امام خامنه ای و حضور و ایستادگی مردم انقلابی ایران است.

سردار علی ملک سپس به محرومیت ها و ظرفیت های استان اشاره کرده و عنوان کرد :استان گلستان دچار محرومیت در بسیاری از ابعاد است در صورتی که دارای ظرفیت های بالقوه بسیار عظیمی در زمینه های گوناگون مخصوصا کشاورزی است که بایستی این ظرفیت ها بالفعل شده و از آن استفاده شود.

ملک در پایان یادآور شد: اراده مجموعه سپاه پاسداران خصوصا قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، خدمت به مردم مستضعف استان بوده و انشاالله با قوت به این خدمت ادامه خواهد داد و درمقابل این خدمت هیچ چشم داشتی هم نداشته و نخواهیم داشت.

 

همچنین در این دیدار ،  مهندس هرمزی ؛ مدیر کل آب و فاضلاب استان گلستان ، به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه آب روستایی استان که با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا صورت گرفته است ، پرداخت و مشکلات استان را در این زمینه تشریح کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها