فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور سپاه و بسیج به عنوان تامین کننده امنیت مردم در لایه های مختلف جامعه ضروری است.
کد خبر: ۹۲۴۷۳۶۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا, سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: دلیل اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از رحلت رهبرش تداوم وبه حیات خود ادامه داده سپردن اموراتش به دست مردم بود که از شاهکارهای حضرت امام خمینی(ه) است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اگر نگاهی به انقلاب های سراسر دنیا کنیم می بینیم که بعد از حیات رهبرش متلاشی وازبین رفته است.

سردار عبدالله پور عنوان داشت: ولی انقلاب اسلامی ایران بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) نه تنها از بین نرفت بلکه به رهبری مقام عظمای ولایت پویاتر به حیات خود ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: مکتب حضرت امام (ره) الهی انقلابش الهی وامروز رهبرش نیز الهی است که باید این پرچم الهی را به دست حضرت ولی عصر (عج) برساند.

سردار عبدالله پور رزمایش مواسات را نشات گرفته از تفکر امام خمینی (ه) دانست و گفت:مردم گیلان طی ۵۰ روز ۴۹ میلیارد تومان به آسیب زده گان کرونا کمک کردند که هنر سپاه بسیج کردن امکانات و ظرفیت های مردمی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان درادامه با بیان اینکه تشکیل سپاه از ابتکارات حضرت امام راحل است ابراز داشت: سپاه نگاه حزبی به شخص یا کسی جز ضد انقلاب ندارد، حضور سپاه و بسیج به عنوان تامین کننده امنیت مردم در لایه های مختلف جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه از روز نخست شکل گیری انقلاب اسلامی آمریکا دشمن ملت ایران بوده افزود: این دشمنی استکبار با انقلاب بعد از بیش از چهار دهه نیز ادامه دارد و دراین راه بیکار ننشسته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موضوع هدف قرار دادن نفت کش های ایرانی از سوی آمریکا نمونه بارزی از دشمنی با ملت ایران بود اظهار داشت: جمهوری اسلامی نیز در جواب این یاوه گویی آنان اعلام کرد اگر جرات دارید بزنید.

سردار عبدالله پور با اعلام اینکه امروز در حوزه جنگ نیمه سخت هیچ قدرتی نمی تواند به ایران آسیب وارد کند تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ گردان در چهارگوشه کشور آماده دفاع از مرزها هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با گماردن اشخاص در لایه های نظام در پی ناکارآمدی آن است عنوان داشت: شخصی که دیروز نیز جلسه دادگاه وی برگزارشد نفوذی دشمن بود که باید پرونده وی را با وانت حمل کرد‌.

سردار عبدالله پور طلاق در خانواده، تحصیل دانش آموزان، اختلافات خانواده گی و اعتیاد را از مهم ترین موضوعات مخرب جامعه ایرانی برشمرد و گفت:زن، جوان وخانواده از محورهای اصلی دشمن در راستای فروپاشی نظام خانواده است که اگر در این راه موفق شدند ۳۰ سال آینده هیچ نیروی انسانی درکشور وجود ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه باید سپاه در عرصه فضای مجازی ورود کند و جلوی تهدیدات دشمن را بگیرد افزود: باید با تشکیل پایگاههای مختلف در فضای مجازی دشمن را از این فضای بیرون کنیم.

وی با اعلام اینکه ملت های مختلف به عنوان ذخیره استراتژیک جمهوری اسلامی در دنیا هستند اضافه کرد: جمهوری اسلامی همواره از مردم مظلوم عراق سوریه لبنان حمایت می کند، در نابودی اسرائیل جدی است واین موضوع از آرمان های انقلاب اسلامی به شمار می رود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که امروز کار کردن در کشور روحیه انقلابی وجهادی می خواهد افزود: باید سبک زندگی غربی در جامعه ما حذف دیدار مسولان با مردم بصورت چهره به چهره وملاقات در دفتر کار را ازبین ببریم.

به گزارش بسیج, درپایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ پاسدارسید حسن حسینی تجلیل و سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه صومعه سرا معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات