3 هزار بسته غذایی توسط جهادگران حوزه ۱۲۱ شهید باکری در منطقه حصار کرج توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری از تهیه و توزیع 3000هزار بسته عصرانه در مناطق محروم حصار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۸۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پناهیان با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس هفت و عملیات فرمانده کل قوا و  به نیابت از شهدای این دو عملیات بزرگ، اظهار داشت:  ۳۰۰۰ هزار بسته عصرانه و میان وعده در مناطق محروم و کم برخوردا  خط ۴ و ۳ و ۲ حصار توزیع شد.

وی با اشاره به نقش همکاری کمیته امداد منطقه یک کرج، افزود: بسیجیان این حوزه   بر اساس نیازهای شناسایی شده از مردم، نه تنها در عرصه کمک به نیازمندان بلکه در دیگر عرصه ها ( غربالگری، توزیع اقلام بهداشتی، کمک به تولید دارو و تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با کرونا) حضور داشتند.

پناهیان همچنین با اشاره به اینکه با شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی گروه هدف از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت در سطح استان، بیان کرد: جهادگران این حوزه اقدام به تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد نیاز بین ۷۰۰ خانواده نیازمند واجد شرایط را در شب شهادت امام جعفر صادق خواهند کرد.

مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) کرج تصریح کرد: دل کندن از بهره‌های شخصی برای بهره رساندن به دیگران، دل را روشنی و اندیشه را ارتقاء و اراده را قوت می بخشد و فراتر از همه رضای الهی را جلب می کند، کار جهادی به معنی کار برخاسته از ایمان و به کارگیری هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت های موجود می باشد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء لله بتوانیم فرهنگ جهاد و جهادی بودن را در سطح استان گسترش دهیم و دعای خیر محرومین بدرقه راه و امید در انجام هر چه بهتر کارهای جهادی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار