مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید از قابلیت‌های نهفته در بین نسل جوان برای ایستادگی مقابل دشمن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۹۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی نکات مختلفی را بیان کردند که یکی از مباحث ایشان ضرورت میدان و فرصت دادن به جوانان بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از جملات برجسته رهبری در این سخنرانی «نترسیدن از دشمنی و مخالفت‌ها، شرط ایجاد تحوّل» دانست و ادامه داد: برای اینکه در کشورمان تغییر و تحول‌های ریشه‌ای ایجاد کنیم به طور قطع نباید از دشمنان داخلی و خارجی واهمه داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به طور قطع هر تغییری برای همه خوشایند نبوده و ممکن است منافع فردی، حزبی و مادی یک عده را به خطر انداخته و به دنبال آن واکنش نشان داده و مخالفت یا دشمنی کنند ولی نباید ترسید و عقب‌‌نشینی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی لازمه ایستادگی مقابل دشمنان و خنثی کردن اقدامات آنها را استفاده از ظرفیت نیروهای جوان دانست و ادامه داد: همان طوری که رهبری فرموده‌اند باید از قابلیت نیروهای جدید و تازه‌نفس برای پیشبرد اهداف و برنامه‌‌ها استفاده کرد.

سرایی خاطرنشان کرد: به طور قطع جوانانی که شجاع، غیور و در عین حال توانمند و متعهد باشند از کارایی بیشتری برخوردار هستند که می‌توان از فکر و ایده آنها در زمینه‌های مختلف بهره برد و کشور را به سمت توسعه سوق داد.

وی اضافه کرد: استفاده از نیروهای جوان همان طور که رهبری فرموده‌اند به معنای نفی حضور ذخیره‌های غیرجوان نیست، بلکه باید از تجربه، یافته و دانسته‌های پیشکسوتان نیز در هر عرصه‌ای استفاده حداکثری را به عمل آورد چرا که ترکیب علم و تجربه نتیجه بهتری را به دست خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات