خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبری با بیان اینکه باید همه دست به دست هم بدهیم تا فریضه الهی را، که امر به معروف و نهی از منکر است در جامعه ساری و جاری شود، اظهارداشت: بحث امر به معروف یعنی مردم را به کار نیک واداشتن و نهی از منکر یعنی اینکه از کار زشت باز داشتن و می‌دانید که از واجبات و فرایض بسیار مهم الهی همین موضوع است.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۵۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه بزرگداشت و تجلیل از فرمانده سپاه عاشورا سردار عابدین خرم، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با بیان اینکه باید همه ما دست به دست هم بدهیم تا فریضه الهی را، که امر به معروف و نهی از منکر است در جامعه ساری و جاری شود، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ تذکر لسانی وظیفه همگانی است پس منکر را بشناسید واحتمال تاثیرگذاری بدهید و اولاً از خود و خانواده خود این امر را شروع کنید چرا که احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رسیدن به سعادت انسان است.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات جا بیندازیم چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری منکر کسی است که در مقابل نظام ایستاده و نیاز به مقابله با اوست و معروف نیز کسی است که انقلاب را یاری می‌کند.

 حجت الاسلام میرزایی؛ جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در این جلسه گفت: باید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاری کند تا آحاد جامعه وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام بدهند و وظیفه اصلی ستاد در بحث واجب الهی در فرهنگ‌سازی، بسترسازی و حمایت از آمران می‌باشد پس باید امر به معروف را در حوزه‌های مختلف ساری و جاری کنیم و از ظرفیت و بستر لازم برای انجام این فریضه الهی استفاده کنیم.
حجت الاسلام میرزایی افزود: زیربنای جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است و برای تبیین و تشریح امر به معروف و نهی از منکر نیاز داریم تا کارساز‌ترین نوع مشارکت اجتماعی شکل بگیرد.

در این جلسه از زحمات سردار عابدین خرم دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل شد و حجت الاسلام محمد حسن نستوهی به عنوان دبیر جدید این ستاد منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها