آتش سوزی جنگل های لنده مهار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی جنگل های شهرستان لنده خبر داد و گفت: این آتش سوزی بامداد امروز و با کمک نیروهای مردمی، بسیج، مدیران شهرستانی و سایر نیروهای حاضر در منطقه مهار شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۱۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, عزیز فیلی با اشاره به اینکه این آتش سوزی ها از روز گذشته آغاز شده بود، اظهار داشت: با تلاش جوامع محلی، کارکنان منابع طبیعی، دیده بانان، دهیاران و شوراهای منطقه از گسترش آتش جلوگیری و آن را مهار کردند.

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: کارشناسان برای برآورد میزان خسارات ناشی از این آتش‌سوزی به منطقه اعزام شدند و نیروهای منابع طبیعی شهرستان در محل حادثه به حالت آماده‌ باش حضور دارند تا در صورت بروز آتش سوزی احتمالی وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر اینکه عرصه های جنگلی و مرتعی سرمایه‌های ملی بوده و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: آموزش و ارتقای آگاهی عمومی تأثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع حوادث آتش سوزی در این عرصه‌ها دارد و نقش رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 فیلی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش همه نیروهای امدادی و مردمی از جمله مردم منطقه، کارکنان منابع طبیعی،نیروهای بسیج، سمن ها، دهیاران و شوراها، کارکنان فرمانداری و...که در عملیات مهار این آتش سوزی در منطقه حضور داشتند تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات