تجلیل مدیرکل انتقال خون استان از اقدام به موقع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانده، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد به خاطر اهدای بخشی از خون شان به بیماران نیازمند استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۱۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسج کهگیلویه و بویراحمد، این آیین امروز در  سالن نماز خانه سردار شهید جعفر رواز  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد برگزار شد .

دکتر رستم حسن زاده مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از  اقدام به موقع فرمانده، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان  بویراحمد به خاطر اهدای بخشی از خون شان به بیماران نیازمند در شرایط کرونایی استان ، تقدیر کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مقطعی اهدای خون در سطح کشور و استان با مشکل مواجه شد.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کرونایی سازمان انتقال خون برای تامین نیاز بیماران به این ماده حیاتی اقداماتی را در دستور کار قرار داد  و خوشبختانه سپاه و بسیج در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشتند.

حسن زاده ابراز داشت: پس از هماهنگی های لازم با سرهنگ شاهینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد بحث اهدای خون مطرح شد و ایشان از این موضوع استقبال کردند و با حضور خود، تمامی نیروهای تحت امر و بسیجیان گردان های مختلف به یاری اداره کل انتقال خون استان شتافتند که این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بیماری کرونا و کاهش مراجعه کنندگان به انتقال خون اما فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به ما  اعلام کردند هر لحظه که برای اهدای خون اراده کنید آماده ایم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در حاشیه این آیین به خبرنگار بسیج گفت: با توجه به اعلام نیاز اداره کل انتقال خون و شرایط بحرانی که در زمینه اهدای خون وجود داشت  تصمیم گرفتیم که به همراه کارکنان و بسیجیان بخشی از خون خود را  به بیماران نیازمند اهدا  کنیم.

سرهنگ پاسدار روح الله شاهینی با اشاره به اینکه نباید در شرایط بحرانی  بیماران نیازمند به خون و فراورده های خونی را  فراموش کرد ، افزود: آحاد مختلف مردم باید در این شرایط به یاری اداره کل انتقال خون استان بشتابند و جان بیمارانی که به خاطر احتیاج به خون  در معرض خطر افتاده را نجات دهند.

وی ابراز داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد اهدای خون و کمک به همنوعان را وظیفه خود می داند و در راستای کمک به مردم و حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

در پایان این آیین نیز دکتر حسن زاده مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس از سرهنگ شاهینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات