سعید زعفری هشجین
امام جمعه شهرستان کوثر گفت:

لزوم هوشیاری خانواده‌ها در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان

هوشیاری در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده‌های ایرانی باعث ناکام ماندن آنها در هجمه فرهنگیشان خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۰۰۹۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

لزوم هوشیاری خانواده‌ها در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عسگی بیگی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه و تبریک روز دختر اظهار کرد: هوشیاری در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده‌های ایرانی باعث ناکام ماندن آنها در هجمه فرهنگیشان خواهد بود.

وی افزود: چندصد شبکه ماهواره‌ای به‌دنبال نابودی اخلاق در خانواده‌های اصیل ایرانی- اسلامی هستند که در این میان تبیین هر چه بیشتر شعائر دینی و الگوهایی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) برای زنان، غالب بر نقشه آنها درصدد جلوگیری از اهدافشان خواهد بود.

خطیب نماز جمعه امروز کوثر در ادامه از نبود برنامه و بودجه کافی فرهنگی در کشور و به‌ویژه شهرستان کوثر انتقاد کرد.

بیگی ضمن تاکید بر تغییر رویه و تفکر در بخش کشاورزی از سنتی به مدرن در جهت تولید حداکثری و بهینه گفت: با توجه به وجود تحریم‌ها و برای برون رفت از آن، یکی از بهترین راه‌ها عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت منابع باارزش آبی کشور برای رونق تولید، علی‌الخصوص در کشاورزی و باغ‌داری است.

وی به لزوم تامین مسکن جوانان برای تسهیل امر ازدواج تاکید کرد و گفت: ساماندهی وام‌های کشاورزی و مدیریت بر بانک‌های عامل نیز گره گشای عمده مشکلات تولید در عرصه کشاورزی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار