خبرهای داغ:

جان باختن ۲ کودک در داخل خودرو به علت گرما

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از جان باختن ۲ کودک سه و چهار ساله هرسینی به دلیل محبوس شدن داخل خودرو و خفگی بر اثر گرما خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۳۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،

سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ ۲ کودک خردسال در یکی از روستاهای شهرستان هرسین، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل و تحقیقات لازم مشخص شد، یک دختر سه ساله به نام «دلنیا» و یک پسر چهار ساله به نام «حسین» که دخترخاله و پسرخاله بودند پس از غفلت والدین خود، سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند متعلق به خانواده یکی از آنها می‌شوند.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: این دختر و پسر خردسال پس از حضور در داخل خودرو که زیر تابش آفتاب هم قرار داشته است پس از دقایقی بازی کردن زمانی که قصد خروج از اتومبیل را داشتند درب را به روی خود بسته ‌دیدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: تلاش و تقلای بی‌حاصل دختر و پسر خردسال و خستگی وارده به آنها از یک سو و گرمای آفتاب هم از سوی دیگر باعث از حال رفتن آنها در داخل خودرو شد.
وی تصریح کرد: پس از گذشت بیش از ۲ ساعت، والدین دلنیا و حسین متوجه غیبت آنها شده و پس از جست‌و‌جو کودکان معصوم خود را در حالی که بی‌حال و بی‌حرکت در داخل خودرو افتاده‌اند، پیدا کردند.
سرهنگ آمویی با بیان اینکه دختر خردسال پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست‌ داد، یادآوری کرد: کار احیای پزشکان روی پسر چهار ساله نیز متاسفانه موثر واقع نشد و هر ۲ کودک جان باختند.

کیهان

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار