خبرهای داغ:
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

اصلاح 1005 مورد نقاط حادثه‌خیز در حوزه شبکه‌های برق استان همدان

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اصلاح 1005 مورد نقاط حادثه‌خیز در حوزه شبکه‌های برق استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۹۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

اصلاح 1005 مورد نقاط حادثه‌خیز در حوزه شبکه‌های برق استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیرحسین لطفی در مراسم تقدیر از کارگران نمونه سال 98 شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن پاسداشت مقام والای کارگران اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری کردند که در راستای تحقق این مهم نیروی مولد و تولیدکننده ما، کارگران در بخش تولید و خدمات پیش قراول هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی سال گذشته اظهار داشت: تدوین برنامه عملیاتی ایمنی، پیاده‌سازی نظام مدیریت HSE-MS، برگزاری جلسات کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت، آموزش ایمنی پیمانکاران و اجرای 5S خودروهای اتفاقات عملیات و... از جمله این اقدامات شاخص بوده است.

لطفی با بیان اینکه مامویت ما توزیع برق مطمئن و پایدار برای انواع مصارف و چشم‌انداز ما در افق 1404 بکارگیری جدیدترین فناوری‌ها و کسب اولین رتبه‌ها در سطح کشور است، گفت: اخذ گواهی‌نامه HSE از دیگر اقدامات شاخص بود که در سال 98 انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ایمنی عنوان کرد: حاصل این جلسات 98 مصوبه بوده که تمام آنها در دست اقدام و یا اجرایی شده است.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: کنترل ایمنی سیستم ارت شبکه‌ها و تجهیزات نیز با جایگزینی ارت تسمه‌ای با ارت سیمی و اندازه‌گیری مقاومت زمین به صورت کامل بر اساس برنامه عملیاتی انجام شده است.

به گفته وی کنترل و پیگیری سرعت خودروهای نقلیه با نصب GPS، كنترل و بازديد از گروه‌های عملیاتی و ایجاد انگیزش در همکاران با صدور کارت سبز برای آنان که 425 مورد تشویقی و 57 مورد تنبیه صورت گرفت، از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی با اشاره به ترویج و توسعه فرهنگ ایمنی کارکنان، پیمانکاران، مشترکین و شهروندان عنوان کرد: در این راستا تهیه و توزیع بروشور در مصلاهای نماز جمعه و مساجد استان، توزیع کتاب در سطح مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، انتشار تیزرهای تبلیغاتی، نشست با دهیاران، تولید و پخش انیمیشن‌های آموزشی خطرات برق گرفتگی و ضرورت رعایت ایمنی از صدا و سیما و... انجام شد.

*نصب 20 هزار تابلو هشدار خطر برق گرفتگی بر روی پایه‌های برق

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از نصب 20 هزار تابلو هشدار خطر برق گرفتگی بر روی پایه‌های برق فشار ضعیف و فشار متوسط طی سال گذشته خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی پایه‌های برق در مناطق آلوده به خطر سرقت انرژی و تاسیسات به منظور هشدار خطر برق گرفتگی، استفاده از رباط پرچم زن برای خودروهای بالابر و ساماندهی وضعیت شبکه‌های برق بازارهای سنتی از دیگر اقدامات بود.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز در شبکه‌های توزیع برق استان ابراز داشت: طی سال گذشته یک هزار و 5 مورد از این نقاط اصلاح شد.

لطفی ابراز داشت: برگزاری دوره آموزشی فن‌ورز شبکه‌های هوایی به مدت 139 ساعت و دوره ایمنی در برق به مدت 50 ساعت با حضور سیمبانان برگزار شد.

وی اخذ بیمه مسئولیت و تعهد محضری از تمام کارکنان و مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاری مبنی بر رعایت قوانین و مقررات ایمنی و مکلف کردن پیمانکاران به اخذ گواهی تائید صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان را از دیگر فعالیت‌های دفتر ایمنی شرکت برشمرد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در این راستا نیز ستاد پیشگیری از ویروس کرونا به سرعت تشکیل شد و مصوبات بسیار خوبی داشت که طی آن اقدامات گسترده‌ای در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس انجام گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار