جانشین فرمانده سپاه گیلان:

وحدت مردم نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند مردم را دربرابر نظام اسلامی قرار دهند گفت: دشمنان در طول این سال‌ها همواره درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند اما هر بار با بصیرت و وحدت میان مردم شکست خوردند.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۱۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار علی توشه ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا رمز ماندگاری نظام اسلامی را وحدت میان مردم عنوان کرد و اظهار داشت: نقشه‌های دشمن دربرابر وحدت و انسجام مردم عملی نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند مردم را دربرابر نظام اسلامی قرار دهند بیان کرد: دشمنان در طول این سال‌ها همواره درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند اما هر بار با بصیرت و وحدت میان مردم شکست خوردند.

وی با بیان اینکه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب کشور را از خطرات و آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان حفظ کرده است خاطرنشان کرد: متخصصان سپاهی و بسیجی در این سال‌ها با تولید انواع سلاح نقطه‌زن سطح دفاعی کشور را ارتقاء دادند و هیچگونه نگرانی از این بابت نداریم.

توشه هدف تحریم‌های ظالمانه دشمنان را تقابل میان مردم و نظام دانست و با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش قصد دارند حمایت مردمی نظام را از بین ببرند عنوان داشت: باید به تحریم‌ها به چشم یک فرصت برای پیشرفت نگاه کنیم.

وی به مقاومت مردم در طول این سال‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: مردم مومن و بصیر ایران اسلامی در تمام این مدت در برابر زیاده‌خواهی مستکبران ایستادند و با توکل به خدا و پیروی از ولایت به سمت جلو حرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در برابر دشمنان مقاومت کنیم تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تمام این سال‌ها با وجود تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه، ایستاد و مقاومت کرد و دست از مجاهدت برنداشتیم و امروزه نیز در برابر ظلم مستکبران خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار