فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت بسیج در روستا‌ها رفع محرومیت با اجرای کار‌های عمرانی و فرهنگی است گفت: در شهرستان بردسکن ۳۰ گروه جهادی شناسنامه دار به تعداد بیش از هزار نفر وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۹۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
سرهنگ علیرضا جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: افزود: در این اردوی ۳ روزه ۴۰ نفر از بسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید عصمتی انابد برای احداث دیوار یک باب منزل مسکونی خانواده نیازمند به روستای محمد زورآب دورترین منطقه عشایری بخش انابد حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت بسیج در روستا‌ها رفع محرومیت با اجرای کار‌های عمرانی و فرهنگی است گفت: در شهرستان بردسکن ۳۰ گروه جهادی شناسنامه دار به تعداد بیش از هزار نفر وجود دارد که سال گذشته این گروه‌ها توانستند در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و پزشکی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم و دور دست شهرستان بردسکن اعزام شوند و در واقع اردو‌های جهادی باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می‌شود.

فرمانده سپاه بردسکن گفت: امسال هم برنامه داریم با همین تعداد گروه‌های جهادی فعال تاپایان سال بیش از ۲ هزار نفر روزدر عرصه‌های مختلف اردوی جهادی برگزار کنیم.

سرهنگ جنیدی گفت:گروه‌های جهادی با حضور در مناطق روستایی و کمک به خانواده‌های نیازمند امید را به آن‌ها برمی‌گردانند و سپاه و بسیج سازندگی از ارگان‌هایی هستند که همیشه حامی جهادگران و امیدی برای مردم نیازمند در مناطق محروم می‌باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها