معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان خبر داد

جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان صدقه در استان همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان صدقه از سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۸۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان صدقه در استان همدانغلامرضا صیادزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد استان همدان بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه و انفاق را دنبال می‌کند، اظهار داشت: هم استانی‌های عزیز برای جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول و شیوع ویروس کرونا، می‌توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

وی افزود: ارسال پیام بدون متن و یا عدد یک به سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷، کد دستوری # ۰۸۱*۸۸۷۷* تلفن همراه، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷ و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه از جمله سریع‌ترین و راحت‌ترین و مطمئن‌ترین شیوه‌های نوین و غیرحضوری برای پرداخت صدقه و انفاق است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه تا امروز ۲ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان صدقه از سطح استان جمع‌آوری‌شده است، گفت: ۴۱۸ میلیون تومان آن مربوط به منطقه یک همدان بوده است که در سال جاری بیشترین میزان صدقه را پرداخت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: صدقه دریافتی برای کمک به ازدواج نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان و برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی مددجویان تحت حمایت، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، اعطای تسهیلات اشتغال و وام ضروری به نیازمندان، پرداخت کمک موردی و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار