همزمان با آغاز دهه کرامت؛

بام ایران به مناسبت میلاد کریمه اهلبیت غرق نور شد

همزمان با شب میلاد کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت، بام ایران غرق در نور و شادی شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با شب اول ذی القعده و میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز ملی دختران، آسمان بام ایران نورافشانی شد.

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت گفت: آیین نورافشانی با همکاری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در محل پارک تهلیجان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و اجرای گروه رزم نوازان ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در فضایی معنوی برگزار گردید.

مسعود مردانی افزود: با توجه به شرایط کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه های گرامیداشت دهه کرامت،  امسال با تمرکز بر فضای مجازی اجرا می شود و در اولین روز از این دهه و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بسته های تبرکی آستان مقدس کریمه اهلبیت با همکاری عزیزان در اداره پست درب منزل هم استانی های عزیز تقدیم می شود.

وی از دیگر برنامه های دهه کرامت نیز خبر داد و گفت: عیادت از بیماران، هدیه به دخترانی که نام معصومه دارند و مسابقه حدیث کرامت و پویش فدای دخترم در فضای مجازی، همچنین آذین بندی معابر و اماکن و منازل و بقاع متبرکه از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است؛ همزمان با حلول ذی‌القعده  وسالروز حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) تا میلاد خجسته برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا (علیه السلام ) به عنوان "دهه کرامت" نامگذاری شده است.

شایان ذکر است؛ برنامه های ویژه ای نیز به مناسبت میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری تحت عنوان جشن های "زیرسایه خورشید" برگزار خواهد شد که برنامه های آن متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار