رئیس کمیته امداد تفرش خبر داد؛

پرداخت ۲۸۱ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت تفرشی

رئیس کمیته امداد شهرستان تفرش گفت: سال گذشته ۲۸۱ فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۲۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد رضا بهمنی، رئیس کمیته امداد شهرستان تفرش اشتغالزایی را مهم‌ترین هدف کمیته امداد برشمردوگفت: درسال گذشته ۲۸۱ فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: در سال گذشته همچنین ۲۸۰ فقره تسهیلات کارگشایی با اعتبار بیش از ۱۱۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: وام‌های پرداختی در سال گذشته به منظور تأمین ودیعه مسکن، خرید و تعمیر منازل مسکونی ، گره گشایی از مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی ،جهیزیه،فعالیت‌های فرهنگی ،آموزشی ،تأمین وسایل ضروری زندگی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

بهمنی در ادامه تأکیدکرد: وام‌های این نهاد بدون نیاز به سپرده گذاری به صورت قرض الحسنه و تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد به متقاضیان با بازپرداخت طولانی مدت و با شرایط ضمانتی آسان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات پرداخت شده به مددجویان از منابع صندوق امداد ولایت و سپرده خیران و هم افزایی صندوق مهر بوده است، گفت : افزایش مشارکت برای سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت موجب می شود پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های نیازمند تسریع گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات