در ادامه رزمایش کمک مومنانه؛

اهدای خون با حضور اصحاب رسانه بسیجی

اصحاب رسانه بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به پویش اهدای خون پیوستند.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۳۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، جمعی از اصحاب رسانه بسیجی استان چهارمحال و بختیاری به یاری بیماران نیازمند با اهدای خون خود شتافتند.

سرهنگ پاسدار البرز للگانی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اقدامات قابل توجهی را ارائه کردند و علاوه بر پوشش مطلوب خبری و انعکاس رسانه ای این اقدام خداپسندانه، در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا تلاش نمودند.

وی گفت: در راستای تأمین نیاز بیماران و تکمیل بانک خون استان که به خاطر کاهش مراجعه اهداکنندگان در شرایط کرونا بوده، این بار نیز اصحاب رسانه با رعایت مقررات بهداشتی به سازمان انتقال خون مراجعه کردند تا با اهدای بخشی از خون خود گامی در راستای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه بردارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت کامل دستورات بهداشتی، مردم عزیز و اهداکنندگان خون مطمئن باشند که بدون هیچ دغدغه ای در زمینه آلودگی به ویروس کرونا می توانند در پایگاه های انتقال خون حضور یافته و در تأمین نیاز بیماران مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار