خبرهای داغ:

دیدار امیر نصیرزاده با فرزندان شهداء نهاجا

همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، فرمانده نیروی هوایی ارتش با تعدادی از دختران شهدای نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۸۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، فرمانده نیروی هوایی ارتش با تعدادی از دختران شهدای نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.
 به مناسبت ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، با جمعی از فرزندان دختر شهدای نهاجا دیدار کرد.
امیر سرتیپ نصیرزاده در این دیدار ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر خطاب به دختران شهدا اظهار کرد: مکتب اسلام به برکت وجود خاندان اهل بیت(ع)، سرشار از روزها و مناسبت‌هایی است که در کنار نامگذاری و انتساب آن به ائمه اطهار، بسیار درس‌آموز و تاثیر گذار است.
فرمانده نیروی هوایی نامگذاری ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان روز دختر را نشان از نجابت، صداقت و پاکی دختران ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسیر و راه و روش شما فرزندان شهدا که صبورانه در فقدان پدرانتان به تلاش برای درس خواندن پرداخته اید باید در جامعه برای همگان الگو باشد، همان گونه که پدران شهیدتان برای همه ما به عنوان الگو و اسوه هستند.
وی خطاب به فرزندان شهدا گفت: نقش شما عزیزان در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پدران شهیدتان بسیار حیاتی و ارزشمند است و حتما در آینده با رفتار و کردار اسلامی و داشتن حجاب فاطمی باعث افتخار و سربلندی خانواده خود خواهید شد.
همچنین امیر سرتیپ نصیرزاده از تلاش، همت و فداکاری همسران شهدا در تربیت فرزندان صالح و نجیب قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها