خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در بستر فضا مجازی با ارسال ۵ هزار توییت و بیش از ۳ هزار پست اینستاگرام، پیام افول و فروپاشی آمریکا را از استان خراسان جنوبی به گوش جهان رساندیم.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۱۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی امروز در دیدار اعضای ستاد استانی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: امام راحل در آخرین پیام خود فرمودند: " ما تصمیم داریم پرچم" لا الله الا  الله " را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری جهان به اهتزاز در بیاوریم".

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: " آمریکا رو به افول است، و این‌ها محکوم اند به اینکه ساقط شوند و از صحنه جهانی افول کنند."، افزود: امروز پیش بینی‌های رهبر معظم انقلاب در حال تحقق است.

مسئول بسیج رسانه استان بیان کرد: افشاء حقوق بشر و جنایات آمریکا چهل روز زودتر از آغاز  این هفته توسط خود مردم آمریکا شروع شده و مردم این کشور ها مجسمه‌هایی نماد قدرت آمریکا را به زیر کشیدند و پرچم آمریکا را آتش زنند و این‌ها نشان از افول آمریکا است.

وی ادامه داد: با راه اندازی هشتک "افول آمریکا" و هشتک انگلیسی " افول آمریکا قطعی است" به صورت توئیتری و اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی فعال و آمریکایی، در بستر فضای مجازی برای نقش آفرینی حمایت از جنبش مردمی آمریکایی ستیز وارد شدیم.

رضایی عنوان کرد: از ظرفیت فضای مجازی همان ابزاری که آمریکا برای سیطره سلطه غرب از آن استفاده می‌کند، برای مقابله با آنها توسط فعالان فضای مجازی بسیج در سطح استان و کشور استفاده شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: با ارسال ۵ هزار توییت و بیش از ۳ هزار پست اینستاگرام، البته با وجود محدودیت‌های مضاعف، پیام افول آمریکا را از استان خراسان جنوبی به گوش جهان رساندیم.

وی با اشاره به اقدامات رسانه‌ای دنبال شده در هفته افشاء حقوق بشر آمریکایی، گفت: در قالب چهار محور محتوایی، تولیدات متمرکزی در زمینه بازخوانی جنایات آمریکا در کشور‌های مختلف در سطح جهان، نقش آمریکا در دشمنی با ملت ایران در تمام مقاطع پس از انقلاب، حمایت از جنبش مردمی آمریکا ستیزی در جهان و افشاء بزک کنندگان آمریکا و تفکر لیبرالی مدیران غرب زده  در این هفته در نظر گرفته شده است.

رضایی ادامه داد: مردم ایران باید بدانند مشکلات فعلی اقتصادی، معیشتی ما به دلیل اعتماد برخی مدیران غرب زاده به هیمنه پوشالی غرب و اجرای مدیریت لیبرالی توسط مدیران غرب زده است و این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام لیبرالی غرب به دنبال فتح سنگرهااست، اما با این وجود برخی هنوز در داخل دم از مذاکره با غرب می‌زنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: "بزک کنندگان آمریکا امروز رویی ندارند که از آمریکا حرف بزنند"، گفت: متاسفانه در بستر فضا مجازی این موارد هنوز مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه انجام و انتشار کار‌های تولیدی، گرافیکی و پوستری در بستر شبکه‌های اجتماعی ملی و برگزاری آیتم و کارهای تصویری و نماهنگ به مناسبت این هفته در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: یک کار رسانه‌ای هماهنگ در پیج‌های پر مخاطب در این هفته منتشر خواهد شد.

رضایی اظهار داشت: برگزاری همایش مجازی با حضور مهمان کشوری در استان به منظور تبیین جنایات آمریکا در سطح دنیا و ایران اسلامی، برگزاری پویش مردمی به مناسبت هفته باز خوانی و افشاء حقوق بشر آمریکایی توسط فعالان بسیجی عرصه فضای مجازی از دیگر اقدامات در نظر گرفته در این ایام است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها