خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبیین باید ها و نباید های تحقق عدالت اجتماعی گفت: حقیقت و هویت جمهوری اسلامی ایران عدالت و عدالت خواهی است و باید عدالت اجتماعی را تحقق ببخشیم و ارزش های اسلامی را در جامعه پیاده کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۲۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه تبریز با اشاره به اینکه چرا باید عدالت خواه باشیم اضافه کرد : هدف پیامبران بعداز مبعوث شدن اقامه قسط بوده است تا مردم را از شرّ ظالمان نجات دهند و هدف حکومت حضرت ولی عصر عج در آخرین زمان همین عدل و عدالت است.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی از پایه گذاران عدالت در نظام جمهوری اسلامی است، اظهارداشت: به مناسبت شهادت مظلومانه شهید بهشتی مسئولان فرهنگی باید آثار و تفکرات آن شهید والامقام را در قاب نمایشگاه به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام آل هاشم با انتقاد از کمی توجهی ها در نگهداری از موزه ها گفت: ما معمولا بجای اینکه موزه ایجاد کنیم در از بین بردن موزه ها موفق عمل می کنیم.
امام جمعه تبریز حلم، عدل، عقل و قدرت جمع بندی را از خصوصیات برجسته شخصیتی شهید بهشتی عنوان کرد.

وی با یادآوری هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: ۱۶۶ نوع مواد روان گردان در سال ۲۰۰۹ میلادی در سطح جهان وجود داشت که تا سال ۲۰۱۷ این تعداد به ۸۰۳ مورد رسیده است.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به کاهش سن سوء مصرف و رشد شیوع مواد مخدر اضافه کرد: دشمن علاوه بر تمرکز بر روی نوجوان ها، بنیان خانواده ها، دانشگاه ها و ادارات را برای گسترش سوء مصرف مخدر نشانه گیری کرده است.
امام جمعه تبریز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال ۹۸، ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر و قرص روان گردان کشف و ضبط شده است که بعنوان دستاوردی بزرگ در کشور و حتی در سطح دنیا به حساب می آید.
خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه والدین محترم باید مراقب فرزندان خود در این زمینه باشند اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه، درمانی، حمایتی در این خصوص در حال انجام است و علمی کردن مبارزه با این بلای خانمان سوز با استفاده ظرفیت دانشگاه ها و کاربردی کردن پژوهش های کاربردی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظرات