مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک:

دستگاه قضائی نقشی بی‌بدیل در پاسداری از برقراری عدالت در جامعه دارد

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک گفت: دستگاه قضائی نقشی بی‌بدیل در پاسداری از ارزشها، کرامت انسانی، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۶۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

محمد طالبی مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: قوه قضائیه که همواره بعنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش می کند، نقشی بی‌بدیل در پاسداری از ارزشها، کرامت انسانی، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه دارد.

قوه قضائیه در طول چهل سال فعالیتی که در انقلاب اسلامی داشته علاوه بر استحکام پایه نظام اسلامی، مایه قوام و دوام جامعه شده و آثار و برکاتی را برای ملت و انقلاب به همراه داشته است.

طالبی با بیان اینکه گام های محکم و استوار ریاست فعلی قوه قضائیه در برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفسدان امیدهای تازه ای در دل های مردم ایجاد کرده،گفت: آثار مثبت گام های با اقتدار قوه قضائیه در شرایط فعلی  در جامعه به خوبی نمایان شده و موجب تحولی شگرف در این نهاد مقدس و ایجاد امید در جامعه شده است.

وی تصریح کرد: هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهادت شهید بهشتی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و اقدامات مهم قوه قضائیه در نظام اسلامی است که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در پایان خاطر نشان کرد: کانون بسیج حقوقدانان همواره برای افزایش سطح آگاهی قضائی مردم برای خدمت رسانی و ایفای نقش در کنار دستگاه قضائی آمادگی کامل را داشته و امروز این کانون اعلام می کند برای انجام هر مأموریتی آماده خدمت رسانی می باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات