امام جمعه بهاباد:

شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی است

امام جمعه بهاباد گفت:: شهید بهشتی شخصیتی متعهد، مجتهد و علاقه‌مند به نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام وسید الشهدای انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۹۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش به دست منافقین کوردل وتبریک هفته قوه قضائیه افزود: قوه قضاییه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت و این شهید بزرگوار همواره در عمر مبارک خویش باتقوا و ولایتمداری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و از آرمان‌ها، اهداف و مقاصد بلند انقلاب اسلامی ایران پاسداری کرد.
اما م. جمعه بهاباد با اشاره به اینکه منافقین و کوردلان انقلاب که چشم دیدن این انقلاب و اتحاد ملت ایران و دولت را نداشتند، دست به ترور شخصیت‌های انقلابی می‌زدند افزود: منافقین و کوردلان انقلاب که چشم دیدن این انقلاب و اتحاد ملت ایران و دولت را نداشتند، دست به ترور شخصیت‌های انقلابی می‌زدند واین دشمنان و عوامل فتنه گمان می‌کردند با دست زدن به این جنایت و به شهادت رساندن تعدادی از عوامل اجرایی، انقلاب اسلامی از بین می‌رود، اما دیدیم که با گذشت ۴۱ سال از انقلاب، آوازه اقتدار این انقلاب در جهان پیچیده است.
وی با بیان اینکه اندیشه‌های مدیریتی شهید بهشتی باید انقلابی باقی بماند اظهارداشت: باید این اندیشه‌ها در بین مردم و مسئولان گسترش یابد.
وی ادامه داد: شهید بهشتی، بار‌ها در مطالب خود به اهمیت و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و موضوع مدیریت دینی تاکید داشت و در تدوین قانون اساسی بر تحقق این اصل مهم و سرنوشت ساز نظام اسلامی پافشاری می‌کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد به ششم تیرماه سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند خواست که این سکان‌دار رهبری اسلامی بعد از امام خمینی (ره) باقی بماند و به کوری چشم دشمنان رهبر ملت ایران شوند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ریزترین مسائل جهانی و مملکتی را بررسی و تجزیه و تحلیل می‌کنند، تاکید کرد: امیدواریم پرچم رهبریت از دست مقام معظم رهبری به دست امام زمان (عج) سپرده شود.
امام جمعه بهاباد درادامه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: مردم بهاباد در راستای مقابله با کرونا لازم است از سفر‌ها و رفت و آمد‌ها و دید و بازدید‌های غیرضرور حتما خودداری، در محیط عمومی از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را مراعات کنندتا هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

انتهای پیام /
ارسال نظرات