مراسم اختتاميه نخستين دوره عمومي توانمندي فعالان فرهنگي سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد

نخستين دوره عمومي توانمندسازي با حضور ۱۸۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی فعال سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد و در اين دوره مخاطبان با مهارت هايي همچون مديريت زمان، تفكر خلاق، اصول كار تشكيلاتي و تيمي آشنا شدند.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۱۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار زنجانی در آئین اختتامیه دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی به عنوان دیده بان ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: دوره توانمندی سازی در مدت چهار ماه به میزان ۹۰ ساعت برای فعالان فرهنگی در عرصه بصیرت افزایی، دغدغه مندی فضای مجازی و مدیریت فرهنگی توسط اساتید مطرح کشوری و استانی برگزار شده است.

مراسم اختتاميه نخستين دوره عمومي توانمندي فعالان فرهنگي سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد

وی با بیان مشارکت و حضور حداکثری جوانان دغدغه مند در فراخوان اولیه این طرح، افزود: بیش از هزار نفر از فعالان فرهنگی شناسایی و پس از انجام مصاحبه های لازم ۱۸۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی انتخاب شدند و در دوره شرکت نمودند که در پایان دوره با فعالیت در پایگاه های بسیج و محلات سطح حوزه جغرافیای سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج بیان کرد: خواهران و برادران حاضر در این طرح فعالان پایگاه های بسیج، هیئات و مساجد بودند که در سه سر فصل تربیتی، مدیریتی و رسانه بیش از ۹۰ ساعت آموزش دیدند که هدف از این کار،کادر سازی جوان مومن انقلابی برای نظام و انقلاب است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام علی ترکاشوند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) کرج ضمن تبریک به فارق التحصیلان دیدبان گفت: تواضع و کار آمدی شما عزیزان پس از اتمام دوره و برداشتن بارهای بر زمین مانده انقلاب و همچنین تقویت پایگاه ها از طریق ارتقای سطح فرماندهان و عوامل فرهنگی بسیج از وظایف اصلی شما است.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج تصریح کرد: شرط تاثیر گزاری یک عالم، یک فرمانده، یک مسئول بر افراد و اطرافیان خود تواضع و خود سازی است اگر کسی درون دل و قلب خود را طاهر و طیب کند، میتواند اثر گزار باشد و منشا خیر و تربیت نیروهای انقلابی باشد نیرو های مومن انقلابی باید رابطه خود را با قرآن و اهل بیت را تقویت کنند و با تفکر و تدبر در این تعالیم عالی در راستای تربیت جامعه حرکت کنند.

در پایان این مراسم ضمن سپاس از دوازده نفر از ممتازین خواهر و برادر که با نمره عالی موفق به گذراندن آزمون شدند هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد و به همه ۱۸۰ نفر عزیزان شرکت کننده در این دوره گواهی پایان دوره آموزشی داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار