مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی گفت:شهدای مدافع حرم از دین خدا پاسداری کردند.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۷۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی با اشاره به اینکه شهید کمالی بصورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد، گفت: شهید به دیار شام هجرت کرد چنانکه همه وجود او برای خدا است.

سردار ملکی بیان اینکه شهید نگاه مادی نداشته بلکه نگاه آسمانی دارد، افزود: در راه خدا شهید از مال و جان و همه آنچه که دارد می‌گذرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران یادآور شد:  مادر شهید گفته بود من امانتی که در راه خدا دادم پس نمیگیرم.

سردار ملکی با بیان اینکه شهید کمالی به کمال رسیده است، تصریح کرد: آخرین مرحله‌ای که انسان به رشد می‌رسد این است که جان خود را تقدیم خدا کند و نترسد لذا شهدای ما واژه‌ای به نام ترس را بلد نبودند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه با بیان اینکه شهدا ی مدافع حرم داوطلبانه رفتند و از حرم حضرت زینب(ع) و دین خدا پاسداری کردند، خاطرنشان کرد:  پدرشهید کمالی هم می خواست برای دفاع از حرم اعزام شود که رفتن به سوریه نصیب پسر شد.
 
سردار ملکی در پایان با بیان اینکه ان شاء الله پیکر مطهر همه شهدای مدافع حرم هم به وطن  برگردند، یادآور شد: شهدا همیشه وقتی مشکل داریم به داد ما می رسند.مثل شهدای غواص که وارد مازندران شدند و چه تحول عظیمی ایجاد کردند.در حال حاضر نیز با این مشکلات ، دوباره این شهدا به موقع آمدند.
 
به گزارش بسیج، سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار ملکی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا شامگاه  شنبه ۷ تیرماه با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم سعید کمالی در ساری، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع داد.
 
گفتنی است پیکر مطهر شهید مدافع حرم سعید کمالی از شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان پس از چهار سال به آغوش وطن بازگشت. از این شهید والامقام یک  فرزند پسر به یادگار مانده است.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها