نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

مجلس انقلابی حلال بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفت است/ جبهه انقلاب باید با دقت بر رفتار نمایندگان نظارت کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مجلس انقلابی را حلال بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفت دانست و گفت: به فضل الهی مجلس یازدهم مجلس اصلاح رویه‌های غلط و نظارت دقیق و عمل به‌هنگام انقلابی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۵۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

مجلس انقلابی حلال بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفت است/ جبهه انقلاب باید با دقت بر رفتار نمایندگان نظارت کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گردهمایی سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) ویژه هفتم تیر ماه، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از اصحاب امام(ره) با گرامیداشت دهه کرامت و سالگرد آیت اله شهید بهشتی اظهار داشت: این شهید والامقام نماد خدمت و صداقت در عین مظلومیت است.

وی بیان کرد: تبلیغات مسموم دشمنان و منافقین علیه این عالم خدمتگزار، موجب شد جمعی از مردم نسبت به ایشان بدبین شده و حتی علیه وی در حضورش شعار سر دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی امثال شهید بهشتی و سردار شهید سلیمانی را از کسانی دانست که فقدان آنها هرگز جبران‌پذیر نخواهد بود.

وی با بیان ویژگی‌هایی از قوه قضائیه دوران ریاست آیت اله شهید بهشتی و نیز دوره اول مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در انفجار هفتم تیر بسیاری از نمایندگان مجلس شهید و زخمی شدند اما نمایندگان مجروح با همان وخامت اوضاع جسمی، خودشان را به صحن مجلس رساندند تا قوه مقننه آسیب نپذیرد و کشور دچار توقف نشود.

فلاحی مجلس انقلابی را حلال بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفت دانست و افزود: به فضل الهی مجلس یازدهم مجلس اصلاح رویه‌های غلط و نظارت دقیق و عمل به‌هنگام انقلابی خواهد بود.

وی گفت: البته تلاش‌های زیادی صورت گرفته و خواهد گرفت که ذائقه انقلابی نمایندگان را تغییر دهند و جبهه انقلاب باید با دقت بر رفتار نمایندگان نظارت و مراقبت کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عملکرد قوه قضائیه را مطلوب و قاطعانه توصیف و تأکید کرد: موانع و پیچیدگی‌های رسیدگی به پرونده‌ها بسیار سخت بوده و نیازمند زمان و کشف اسناد لازم است، اما همه باید بدانند که قوه قضائیه عزم خود را برای اجرای عدالت و برخورد با مفسدان جدی و استوار کرده است.

وی اولویت کار مجلس فعلی را اصلاح و تصفیه قوانین دانست و اظهار داشت: بیش از 12 هزار قانون در قوه مقننه تاکنون به تصویب رسیده اما اکثریت این قوانین دارای ایراد و پیچیدگی بی مورد و نواقصی است که باید مورد بازنگری و اصلاح رویه قرار بگیرد.

فلاحی افزود: قوه قضائیه قوی در کنار مجلس قوی و انقلابی به یک دولت جوان و انقلابی و قوی نیاز دارد که باید همه برای تشکیل این دولت انقلابی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار