برای تسهیل کار کادر درمانی مدافعان سلامت در اهواز انجام شد

بهره برداری از سامانه ضدعفونی شفا

این سامانه در ابتدا برای کادر درمانی و سپس برای افرادی که به صورت مستقیم با بیماران مبتلا به ویروس در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۶۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از اهواز : سرهنگ پاسدار عباس ممبینی در حاشیه آیین بهره برداری از سامانه ضدعفونی کننده شفا در مقر سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: با توجه به لزوم راه‌اندازی دستگاههایی برای سهولت در ضدعفونی، جمعی از متخصصان حوزه صنعت نفت در جنوب، سیستمی را با عنوان سامانه ضدعفونی کننده شفا طراحی کردند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: این سامانه در ابتدا برای کادر درمانی و سپس برای افرادی که به صورت مستقیم با بیماران مبتلا به ویروس در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) سرهنگ پاسدار نعمت باقری با بیان این مطلب که سپاه در زمینه خدمت به مردم در شرایط سخت همواره پیش گام بوده افزود : پیش از این نیز در زمینه ضدعفونی معابر و غربالگری در مقابله با ویروس کرونا خدمات خوبی ارائه شده است و اکنون نیز در زمینه ساخت دستگاه‌های ضدعفونی کننده گام‌های موثری را برداشته است.
وی در پایان حفظ سلامت کادر درمان را از اولویت‌ها برشمرد .
سرگرد پاسدار نادر محمدمیسا ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این باره افزود : با توجه به دغدغه موجود سلامت مدافعان سلامت بعنوان خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس دستگاه ضدعفونی و گندزدایی شفا ساخته شد .
ابداع و تولید دستگاه ضدعفونی شفا به همت مخترعین بسیجی حوزه شهید تندگویان (وزارت نفت_جنوب) صورت پذیرفت که دراینباره مهندس فاضل منصوری مدیر علمی پژوهشی حوزه بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت -جنوب) از مخترعین بسیجی و نخبگان تلاشگر این دستگاه ، دکتر حبیب اله حیدری ، مهندس علیرضا حیدری, رضا حیدری و حسین حیدری تقدیر و تشکر نمودند .

ارسال نظرات