جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن اعلام کرد:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن اعلام کرد: در سطح روستا‌های شهرستان بردسکن ۳۱ صندوق قرض الحسنه اشتغال روستایی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۸۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
سرهنگ دوم پاسدار علی پورمحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: این تعداد صندوق قرض الحسنه اشتغال روستایی بیش از هزار و ۶۰۰ عضو دارد و در ۱۲۶ گروه سازماندهی شده اند.
 
وی عنوان کرد: از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه درراستای تقویت و تثبیت اشتغال در روستا‌ها پرداخت شده است.
 
وی با اشاره به اینکه صندوق‌های قرض الحسنه با هدف توسعه اشتغال زایی در روستا‌ها ایجاد شده است گفت: سرمایه‌ها و پشتوانه اصلی نظام مردم هستند و سپاه در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی توانسته در سطح روستا‌ها درراستای رونق تولید گام‌های موثری را بردارد و یکی از برنامه‌های اولویت دار سپاه در سال جاری حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان است تا شاهد جهش تولید در کشور باشیم.
 
جانشین فرمانده سپاه بردسکن گفت: سپاه در کنار سایر سازمان‌ها می‌تواند با ایجاد اشتغال در روستا‌ها باعث مهاجرت معکوس مردم از شهر‌ها به روستا‌ها گردد و همه ما باید روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنیم.
 
سرهنگ پورمحمد موجودی صندوق‌های قرض الحسنه را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: رکن اصلی صندوق‌های قرض الحسنه در روستا‌ها مردم هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها