فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

دشمن از غیرت دینی ما بارها ضربه خورده است

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: دشمن با ابزار فرهنگ، هنر و رسانه به دنبال تبلیغ بی تفاوتی و غیرت زدایی خصوصا از خانواده ها است.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۰۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه شهر کرد در جمع بسیجیان حوزه مقاومت حضرت زهرا(سلام الله علیها) شهرکرد گفت: برای بهبودی وضعیت حجاب و عفاف در جامعه، همه ظرفیت های بسیج باید به کار گرفته شود.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، افزود: غیرت الهی بخاطر  ذات کبریایی اوست و منشا غیرت آدمی نیز قوت نفس و بزرگ منشی است، که اگر آن احساس کرامت و بزرگ منشی را نداشته یا از دست بدهد، قطعا غیرت را نیز از دست خواهد داد و رفتن به سمت گناه و آلودگی روح که یک نوع حقیر کردن شخصیت و کرامت انسانی است و خواسته و تلاش شیاطین نیز همین است نتیجه ای جز از دست دادن غیرت نخواهد بود.

وی افزود: دشمن از غیرت دینی ما بارها ضربه خورده و به شدت زخمی شده است و بخاطر همین شکست ها، بدنبال حذف و نابودی غیرت دینی ماست و با ابزار فرهنگ، هنر و رسانه به دنبال تبلیغ بی تفاوتی و غیرت زدایی خصوصا از خانواده ها است، تا شاید بتواند شکست های قبلی اش را جبران کند.

فرمانده سپاه شهرکرد ، ضمن تقبیح غیرت ورزی نابجا و تشریح نتایج ناگوار آن، در بیان راه حل آن افزود: آگاهی از حدود غیرتمندی و نگاه به اهداف تربیتی آن و آموزش شیوه های صحیح و اثربخش در اجرا از باب خیرخواهی و امر به معروف و نهی از منکر برادران و خواهران دینی خود در جامعه از باب "رحماء بینهم" می تواند ما را در مدیریت کارآمد و مفید آن کمک کند تا آنچه مطلوب دین و جامعه دینی است اجرا گردد.

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت حضرت زهرا(سلام الله علیها) شهرکرد با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات