خبرهای داغ:

برگزاری کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد اعتیادآور در شاهرود

کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد اعتیادآور در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۸۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد اعتیادآور در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
این جلسه به ریاست دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و با حضور معاونین درمان، بهداشت، غذاودارو، رئیس اداره نظارت بر درمان و نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط و کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد اعتیادآور و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارائه گزارش آخرین وضعیت مراکز MMT منطقه تحت پوشش دانشگاه و همچنین نتایج بازدید‌های بعمل آمده از مراکز درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد اعتیادآور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. قابل ذکر است که تعداد بازدید‌های بعمل آمده از مراکز MMT در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ از ۵۰ مورد به ۱۳۰ مورد رسیده است که نتیجه این بازدید‌ها به حداقل رساندن خطای ماژور در مراکز بوده است.
در ادامه این جلسه نیز سایر اعضای کمیته نظارت بر مراکز درمان سوء مصرف مواد اعتیادآور به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطرح شده پرداختند و در این راستا نیز مواردی در رابطه با ضرورت تداوم نظارت‌ها بر مراکز درمانی جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات و آموزش کارکنان و دست اندرکاران این مراکز توسط حاضران تصویب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار