خبرهای داغ:

کسب رتبه اول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در زمینه اوقات فراغت سال ۹۸

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار موفق به کسب رتبه اول در بین دستگاه‌های مجری در طرح اوقات فراغت سال ۹۸ شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۹۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، نعمت‌الله قنبری نیک‌دل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از بررسی برنامه‌ها و پایش فعالیت‌های دستگاه‌های مجری طرح اوقات فراغت در سال ۹۸، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار رتبه برتر را کسب کند.

 وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای که به همین منظور در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد، افزود: با حضور فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولین شهرستان، از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌واسطه عملکرد مطلوب و موفقیت‌آمیز در اجرای طرح اوقات فراغت سال ۱۳۹۸ تجلیل شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه این مجموعه توانست در زمینه ساماندهی امور جوانان نیز رتبه برتر سال ۹۸ را کسب نماید، تأکید کرد: این موفقیت حاصل تلاش‌ها و زحمات همکاران ما در اداره و همچنین سایر مجموعه‌های تحت نظارت مجموعه، ازجمله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مجری طرح اوقات فراغت به‌دست‌آمده که شایسته تقدیر است.

 وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و مشارکت و همکاری همه مجموعه‌های زیر نظر این اداره در سال جاری نیز طرح اوقات فراغت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار برای دومین سال متوالی در بین پایگاه‌های مجری طرح اوقات فراغت این شهرستان رتبه برتر را کسب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها