خبرهای داغ:
فرماندار هشترود با اشاره به اهمیت صنایع تبدیلی در کشاورزی گفت: ایجاد صنایع تبدیلی در سیلوهای هشترود ضروری است.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۰۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم که در فرمانداری هشترود تشکیل شد بابیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط موجود واحدهای سیلو اگر می‌خواهند موفقیت کسب کنند باید در کنار سیلو صنایع تبدیلی ایجاد کنند چرا که در آینده وضعیت تغییر کرده و همه باهم در این عرصه به رقابت خواهند پرداخت و آن موقع تنها خرید تضمینی گندم و نگهداری آن توجیه اقتصادی نداشته و ممکن است مشکلات جبران ناپذیری به وجود آید.

وی افزود: در شرایط فعلی، سیلوداران برای پیش بردن چرخه اقتصادی خود باید ضمن تأمین رضایت کشاورزان بسته‌های تشویقی به آنان ارائه دهند.

امینیان در ادامه با اشاره به اینکه گندم نیز مثل سایر محصولات از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و محصولی استراتژیک است خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال‌های قبل خرید تضمینی، حفظ و نگهداری گندم از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و نظارت و بازرسی و ارزیابی مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: همه ما باید وظیفه خود را در قبال این امر به خوبی انجام دهیم چرا که چرخه تولید تا مصرف برای هر کالا افراد مشخص خود را دارد و اعضا لازم است نقش خود را درقبال مسؤولیت و وظایف خود به خوبی انجام دهند و تنها به دنبال منافع شخصی نبوده و منافع عمومی کشور را در نظر بگیرند.

امینیان با تشکر از مدیریت جهاد کشاورزی استان و شهرستان و عوامل آن اظهارداشت: هشترود در تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم عملکرد خوبی داشته و مثل سال‌های گذشته رتبه اول را داراست و امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات