دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب از متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در اسلام‌آبادغرب و دستگیری سرشبکه اصلی این جریان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۳۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب از متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در اسلام‌آبادغرب و دستگیری سرشبکه اصلی این جریان خبر داد.

سید سجاد ملایری در گفتگو با  مهر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام می‌کرد، شناسایی و طی اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیاتی دیگر شبکه انحرافات دینی، اخلاقی و فرهنگی که اقدام به ترویج مسائل فرقه‌ای و انحرافی می‌کرد مورد ضربت پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلام‌آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) بیان داشت: برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی و توهین کنندگان به مقدسات مذهبی به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قوه قضائیه قرار دارد و در این رابطه با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات