خبرهای داغ:
بامداد امروز پنج شنبه بدنبال وقوع حادثه ای که چگونگی ان در دست بررسی است یکی از سوله های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۱۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: بامداد امروز پنج شنبه بدنبال وقوع حادثه ای که چگونگی ان در دست بررسی است یکی از سوله های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد.

وی اظهار داشت: این رخداد هیچگونه تلفات جانی نداشته و لطمه ای به فعالیتهای جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.

کمالوندی گفت : از  نظر احتمال ایجاد آلودگی نیز با توجه به غیر فعال بودن مجموعه ذکر شده جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی افزود هم اکنون تیم های کارشناسی سازمان در محل وقوع حادثه قرار داشته و مشغول بررسی علل این واقعه می باشند.

حادثه سایت نطنز آتش‌سوزی وسایل اسقاطی بود

رمضان علی فردوسی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تکمیل سخنان سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور در مورد حادثه سایت هسته‌ای نطنز اظهار کرد: یکی از سوله‌های مختص وسایل اسقاطی دچار آتش‌سوزی شده بود.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: که به‌ محض اطلاع از حادثه، اکیپی از نیروهای آتش‌نشانی شهرستان نطنز در محل حاضر و اقدام به خاموش کردن آن کردند؛ با اطفای حریق دیگر جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز پیش از این گفته بود که بامداد امروز بدنبال وقوع حادثه‌ای که چگونگی آن در دست بررسی است یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد. به گفته وی این رخداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها