خبرهای داغ:
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان از نصب المان در میدان امام خمینی(ره) در سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این المان به مناسبت دهمین سال حضور خادمین رضوی در استان همدان که برنامه‌های زیر سایه خورشید را دنبال و عملیاتی می‌کنند نصب می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۸۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

نصب المان در میدان امام خمینی(ره) همدان در سالروز ولادت امام رضا(ع)

رضا مرتضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت دهه کرامت به برنامه‌های اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در استان اشاره و اظهار کرد: امسال دهمین سال ورود کاروان زیر سایه خورشید و خادمین آستان قدس رضوی به همدان است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی برنامه‌های زیر سایه خورشید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته اجرا می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته برنامه‌ها با حضور دو کاروان در مدت 7 الی 10 روز به صورت عمومی برگزار می‌شد اما امسال به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا برنامه‌ها با حضور یک کاروان و به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های عمومی کاروان زیر سایه خورشید در استان کنسل شده است، عنوان کرد: برنامه‌های امسال مختص به افرادی است که به نوعی درگیر بیماری کرونا بودند که شامل کادر درمانی، گروه‌های جهادی، خیرین، مالکین پاساژها و مراکز خرید که اجاره بهای خود را از مستاجر نگرفتند و همچینن افراد و خیرینی است که در رزمایش کمک‌های مومنانه در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان پای کار بودند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود، گفت: خط قرمز شبکه جوانان رضوی امسال در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش است.

مرتضایی با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در راستای منویات مقام معظم رهبری و تصمیمات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت است، اضافه کرد: مسئول کاروان خادمین رضوی تنها در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خادمین اجازه اجرای برنامه‌ها را می‌دهد به طوری که اگر یکی از موارد و اصول بهداشتی را رعایت نکنند اجازه اجرای برنامه داده نمی‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های اجرایی دهه کرامت با حضور کاروان خادمین رضوی تصریح کرد: خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از روز دوشنبه 9 تیرماه وارد همدان شدند و  با آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان به نصب  و اهتزاز پرچم 144 متری امام رضا(ع) در چهارراه پژوهش با همکاری شهرداری منطقه 1 اشاره و بیان کرد: تقدیر از خیرین و فعالان رزمایش کمک‌های مومنانه، غبارروبی مزار شهدا، حضور در منزل خانواده اهداکننده عضو، عیادت از پیر غلام اهل بیت(ع)و ... از برنامه‌های اجرایی این کاروان است ضمن اینکه در اجرای برنامه‌ها حداکثر تعداد افراد حاضر 40 الی 45 نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودند.

وی از نصب المان در میدان امام خمینی(ره) در سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد و بیان کرد: این المان به مناسبت دهمین سال حضور خادمین رضوی در استان همدان که برنامه‌های زیر سایه خورشید را دنبال و عملیاتی می‌کنند نصب می‌شود.

مرتضایی به برگزاری کاروان شادی در سطح شهر اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت این ایام کاروان‌های خودرویی با عنوان کاروان‌های شادی در خیابان‌ها حرکت کرده و گروه سرود در ماشین‌های تزئین شده به اجرای سرود در سطح شهر می‌پردازند به گونه‌ای که از هر گونه تجمع پرهیز شود و اگر کاروان شادی ایست و توقفی داشت مردم از مجتمع و منازل خود شاهد اجرای برنامه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات