خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین گفت: به سفارش مقام معظم رهبری قوه قضائیه باید در دسترس مردم و مردم‌دار باشد و در برابر مسئولان بی‌کفایت و ناشایست برخورد کند.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۴۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

قضائیه باید با مسئولان بی‌کفایت و ناشایست برخورد کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های امروز اولین نمازجمعه  شهرستان فامنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: برخی می‌خواهند این شجره مقدس را به نوعی خَدشِه‌دار کنند و پیامد  کارهای امام رضا(ع) را از یاد ببرند.

وی افزود: امام رضا(ع) به ما آموخت که باید موانع را بشناسیم و چشم‌هایمان را نسبت به استکبار باز کنیم و با تمام تلاش از بین ببریم.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: به سفارش مقام معظم رهبری قوه قضائیه باید در دسترس مردم و مردم‌دار باشد و در برابر مسئولان بی‌کفایت و ناشایست برخورد کند.

وی ضمن تقدیر از تمام کسانی که در این بحران به مردم و شهر خود کمک کردند، عنوان کرد: مسئولان باید ساکن شهر محل کار خود باشند تا درد مردم آن شهر را بفهمند و با همدلی به اقشار ضعیف جامعه کمک کنند به خصوص در این ایام بحرانی تا با همدلی و همیاری این ویروس را شکست دهیم.

قضائیه باید با مسئولان بی‌کفایت و ناشایست برخورد کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات