خبرهای داغ:
خادمین حرم امام رضا(ع) همراه با کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان فامنین حضور یافتند و فضای این شهرستان آکنده از عطر رضوی شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۹۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

فامنین آکنده از عطر رضوی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، خادمین حرم امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت همراه با کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان فامنین حضور یافتند و فضای این شهرستان آکنده از عطر رضوی شد.

این کاروان ابتدا در دفتر امام جمعه شهر حضور پیدا کردند و از حجت‌الاسلام مصباح  که زحمات شایانی در مبازره با ویروس کرونا و رزمایش کمک مومنانه کشیده بود تقدیر بعمل آورند.

خادمین حرم رضوی در ادامه حضور خود، در منزل حسن ترابی حضور یافتند و از زحمات فراوانی که در ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر تجلیل کردند.

در ادامه نیز کاروان زیر سایه خورشید به منزل مسعود دولتی که از دریافت اجاره خانه و مغازه خود صرف نظر کرده بود و با وجود اینکه نزدیک به ۴۰ روز مغازه‌اش بسته بود، دستمزد کارگرش را کامل پرداخت کرده بود، رفتند و از وی تقدیر و تشکر کردند.

حضور در موسسه آبشار عاطفه‌ها و عیادت از دو نفر از بیماران شهر فامنین نیز از دیگر برنامه‌های خادمین رضوی در شهرستان فامنین بود.

در پایان نیز حضور در کاروان شادی به مناسبت دهه کرامت و مسجد اعظم و برگزاری نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این کاروان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فامنین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات