خبرهای داغ:
رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز دشمن از اخوت و همدلی حاکم بین سپاه و نیروی انتظامی که دوشادوش هم از حرم و حریم امنیت و آرامش مردم محافظت می‌کنند به شدت ناراحت است.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۲۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین رحیمی، در نشست صمیمانه با فرماندهان سپاه تهران بزرگ با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب از بدو پیروزی انقلاب تا الان که بیش از ۴ دهه از انقلاب می‌گذرد همواره به دنبال مقابله و ضربه زدن و منحرف کردن انقلاب از مسیر اصلی و واقعی خود می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی تنها منادی راستین اسلام ناب محمدی است و در حقیقت همه جهان کفر برای مقابله با آن به پا خاسته اند، عنوان داشت: امروز بر ما لازم است که به تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه ای، همچون بنیانی مرسوس در کنار هم و سدی محکم در مقابل دشمنان باشیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه آزادی خواهان دنیا به تاسی از انقلاب شکوهمند ما در مقابل ظلم و ستم قد علم کرده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی معادلات کهنه دنیا را که ظالمان و مستکبران در آن جولان می‌دادند بر هم زد و نشان داد که مظلومان می‌توانند از حق و حقوق خود دفاع نمایند.

وی با تاکید بر اینکه امروز سپاه و نیروی انتظامی سرباز ولایت و خادم و خدمتگزار مردم گرانقدر و قدر شناس هستند، بیان داشت: خدا را سپاس می‌گوئیم که این توفیق را به ما داد که سرباز اسلام، حافظ ارزش‌های دینی و تأمین کننده امنیت و آرامش مردم باشیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دشمنان هرگز دست از توطئه‌های شوم خود بر نخواهند داشت، گفت: بنا بر تدبیر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا نیروهای مسلح همواره باید آماده باشند و انجام این مهم برای ما تکلیف شرعی و قانونی است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه ما خود را به نوکری و خدمتگزاری مردم مفتخر می‌دانیم، عنوان داشت: مسیر و اهداف سپاه و نیروی انتظامی در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب و خدمتگزاری به مردم نیکی است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان، اختلاف افکنی بین سپاه و نیروی انتظامی است، افزود: امروز دشمن از اخوت و همدلی حاکم بین سپاه و نیروی انتظامی که دوشادوش هم از حرم و حریم امنیت و آرامش مردم محافظت می‌کنند به شدت ناراحت است.

وی با تاکید بر اینکه همواره آمادگی ما برای دفاع از امنیت و آرامش مردم در عالی‌ترین مرتبه خود می‌باشد، بیان داشت: خط ما، خط ولایت و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا و پاسداری از امنیت و آرامش مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها