خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود از تداوم کمک‌های مؤمنانه و ساخت چهار واحد مسکونی در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برای نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۸۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اباذر مطهری، با تبریک میلاد امام رضا (ع) و با اشاره به ساخت همزمان چهار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود اظهار کرد: این منازل مسکونی به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع)، شورای محله اسلامی، بسیج سازندگی و خیران در حال ساخت است.
وی افزود: این منازل برای چهار خانواده نیازمند شناسایی‌شده در این محله در حال ساخت، مرمت و بهسازی است.
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود افزود: با توجه به رسالت بسیج در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر، این فعالیت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت و گروه‌های جهادی بسیج در این مسیر قدم خواهند برداشت.
مطهری همچنین با اشاره به طبخ و توزیع غذا در شب میلاد امام رضا (ع) در محلات شهر شاهرود گفت: ۵۰ پرس غذا به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع) و ۶۵ پرس به همت پایگاه منتظران مهدی (عج) طبخ و در محلات شهید بهشتی و شهید نواب صفوی شاهرود بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی همچنین به اهدای یک دست کمد و تخت خواب نوزاد به یک خانواده نیازمند به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی اشاره کرد.
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود افزود: محلات اسلامی شاهرود در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند با کمک خیران تلاش می‌کنند و تاکنون فعالیت‌های زیادی در راستای ارائه خدمات به این خانواده‌ها انجام داده‌اند و این روال ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها