تجلیل از مدافعان سلامت اراک با حضور خادمان رضوی+تصاویر

به مناسبت دهه کرامت و در مراسمی با حضور خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) مدافع سلامت شهرستان اراک تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۰۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ محمد بخشی دبیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی در مراسمی که به منظور تجلیل از مدافع سلامت اراک در سالن مجتمع اموراصناف اسان مرکزی برگزار شد، خادمیاری امام رضا(ع) را یکی از افتخارات بزرگ برشمرد و عنوان کرد: بدون شک خدمت به نام اهل‌بیت(ع) آثار و برکات فراوانی در زندگی و آخرت به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خادم امام رضا(ع) در نخستین گام باید خودسازی کند، گفت: وقتی خودسازی سرلوحه کارهای انسان باشد به دنبال آن اثرات فردی و اجتماعی در جامعه بروز و ظهور می کند.

بخشی با بیان اینکه انجام کارهای نیک و کمک به نیازمندان جامعه باعث سالم سازی جامعه اسلامی خواهد شد ادامه داد: خادمیاران شهرستان سمنان در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا طیف گسترده‌ای از اقدامات و خدمات را انجام دادند.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: باید با استعانت از پروردگار و حضرت رضا(ع) و بر اساس تخصص خادمیاران دردهای مردم را شناسایی و رفع کنیم و از مشکلات جامعه گره‌گشایی کرد.

بخشی ادامه داد: تیم‌های پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس با مداوای مجروحان در دنیا خوش درخشیدند و امروز هم ایثارگری مدافعان سلامت بار دیگر روحیه جهادی را زنده کرده و بر ماست که رزمندگان محور مقدم این خط مبارزه را با رعایت دستورات بهداشتی که مورد سفارش اسلام و بزرگان دین است، کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت شیوع کرونا در کشور، آنچه که در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد ماند، روحیه جهادی، انقلابی، پای کار بودن، اتحاد و همبستگی مردم است که در واقع احیاء فرهنگ بسیجی است.

در پایان این مراسم از مدافع سلامت و پزشکان نیروهای خدماتی گروهای جهادی با اهدای هدای معنوی تجلیل به عمل آمد.
حسن ختام این مراسم نیز مداحی مداحان اهل بیت(ع)، اجرای گروه سرود دروصف آقا امام رضا علیه السلام برگزارشد

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار