آئین یادبود «پرفسور باقر ثنائی ذاکر» برگزار شد/ بنیاد اندیشه های پدر خانواده درمانی ایران تاسیس می‌شود

خبرگزاری بسیج: نازنین میرزایی، موسس بنیاد اندیشه های پرفسور ثنائی از تاسیس بنیاد اندیشه های دکتر ثنایی با بهره گیری از ظرفیت اساتید و نخبگان علم روانشناسی در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۵۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

  به همت دکتر محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، آیین یادبود « پرفسور باقر ثنائی ذاکر» دانشمند شهیر ایرانی در عرصه روان‌شناسی با حضور حاتمی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، نازنین میرزایی مدیر مرکز مشاوره راه مهر و موسس بنیاد در حال تاسیس اندیشه های «پرفسور باقر ثنائی ذاکر» و جمعی از اهالی حوزه روانشناسی برگزار شد و حاضران به خاطره گویی از قریب نیم قرن تلاش‌ علمی دکتر ثنایی پرداختند.

در این آیین محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسي ايران در خصوص شخصیت، جایگاه و اهمیت ضرورت توجه به چهره شاخصی چون پرفسور باقر ثنائی ذاکر، اظهار داشت: دکتر ثنایی زندگی خود را در راه علم روانشناسی وقف کرده بود و توجه بسیاری به اخلاقیات داشت تا جایی که در طول تمام زندگیش علاوه بر علم روانشناسی، الگوی اخلاق نیز بود و همواره برای رفع مشکلات و مسائل دانشجویان تلاش می کرد.

  در ادامه این آیین ارزشمند، نازنین میرزایی، مدیر مرکز مشاوره راه مهر و موسس بنیاد اندیشه های پرفسور ثنائی در سخنانی تاکید کرد: بنیاد اندیشه های دکتر ثنائی با بهره گیری از ظرفیت اساتید و نخبگان علم روانشناسی به منظور اندیشه سازی و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی در آینده ای نزدیک آغاز به کار می کند.

 در این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برپا شده بود، حاضران به بیان اقدامات دکتر ثنائی در تربیت دانشجویان، تألیف و ترجمه کتب و مقالات علمی و نقش مهم و مؤثر وی در ارتقای رشته روان‌شناسی و مشاوره، پرداختند.

گفتنی است پرفسور ثنائی ذاکر دانشمندی شهیر و بی‌بدیل بود و نقش تأثیرگذاری در تأسیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و رشته مشاوره خانواده در دانشگاه‌ها داشت.

ارسال نظرات