معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایلام خبر داد و بر لزوم توجه به جهش تولید در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۱۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، "محمد نوذری " معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام  در نشست با فرمانداران مناطق ۱۱ گانه استان ضمن تاکید بر کنترل شرایط پیش آمده در بحث کرونا گفت: با توجه به قرمز شدن اغلب شهرستان‌های استان در وضعیت کرونا لزوم ایجاد تمهیدات پیشگیرانه برای کنترل اوضاع ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: البته در اینجا نقش مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین کننده است اما می‌طلبد فرمانداران نیز بر اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نظارت جدی داشته باشند و در جهت حفاظت از سلامت مردم هیچ ملاحظه‌ای نداشته باشند.

نوذری با توجه به شعار سال و لزوم تحقق جهش تولید در سال ۹۹ تاکید کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها ضمن مدیریت کامل اوضاع در بحث کرونا باید تدابیری اتخاذ کنند تا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی کسب و کار مردم نیز تداوم داشته باشد و در این میان با انجام کار و تلاش مضاعف در راستای تحقق جهش تولید بکوشند.

وی با تاکید بر این مهم که مدیریت کرونا، جهش تولید و امور توسعه‌ای سه ماموریت مهم فرمانداران در سال پایانی دولت تدبیر و امید است، اضافه کرد: آنچه که در این میان مهم و حائز اهمیت است بکارگیری مشارکت مردم در این سه مقوله مهم است چراکه با همراهی مردم هر کاری امکان پذیر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به شرایط سخت دولت در سال پایانی خود، گفت: دولت از یک طرف با تحریم‌های ظالمانه روبه رو است و از طرفی باید هجوم گسترده ویروس کرونا را در کشور مهار کند و در عین حال هم روند توسعه‌ای و برنامه سند چشم انداز را به پیش ببرد که مجموعه این اوضاع و احوالت نیازمند کار و تلاش بیشتر و داشتن یک روحیه جهادی در امور پیش رو است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: به رغم رقابت شدید نامزدهای این دوره و غالب شدن مسائل قومی و قبیله‌ای در رقابت‌های این دوره اما خوشبختانه با درایت استاندار و پای کار بودن مجموعه عوامل دست اندر کار و مشارکت بالای مردم انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری را در ایلام برگزار نمودیم.

نوذری در ادامه گریزی به مسائل اجتماعی زد و گفت: در شرایط سخت امروز ما توانستیم در حوزه اجتماعی موفقیت‌های خوبی در تعدیل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: امروز مجموعه راهکارهای ارائه شده نتیجه بخش بوده به طوری که در حوزه خودکشی نسبت به دو سال گذشته بیش از ۱۸ درصد کاهش داشته‌ایم و در دیگر آسیب‌های اجتماعی چون طلاق عملکرد موفقی داشته‌ایم بطوریکه امروز در رتبه ۳۱ کشور قرار داریم.

ارسال نظرات