خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشگاه شهید «جباریان» همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

تقدیر از جهادگر بسیجی کارآفرین و تولیدکننده برتر استان همدان

مسئول بسیج دانشگاه شهید «جباریان» همدان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و جهش تولید از ابراهیم شهبازی، جهادگر بسیجی  وکارآفرین و تولیدکننده برتر استان همدان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۲۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

تقدیر از جهادگر بسیجی کارآفرین و تولیدکننده برتر استان همدانمرتضی عبدلی خرسند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی و جهش تولید از ابراهیم شهبازی، کارآفرین و تولیدکننده برتر استان با حضور مهندس رجبی ریاست دانشگاه شهید جباریان، زارعی معاون دانشگاه فنی و حرفه‌ای و قوامی مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری قدردانی به عمل آمد.

وی افزود: این کارآفرین در کارگاه‌های تولیدی ماسک و لباس بیمارستانی که توسط بسیج دانشجویی راه‌اندازی شده بود در کنار دانشجویان بود و به رسم شکرگزاری از حضور مخلصانه و مجاهدانه این جهادگر بسیجی از زحمات وی با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

مسئول بسیج دانشگاه شهید «جباریان» همدان ادامه داد: با وجود اینکه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از روحیه بسیار بالای میدانی برخوردارند براحتی می‌توانند در حوزه‌های مختلف صنعت بکارگیری شوند.

وی گفت:دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان مختلف از برنامه‌های این مجموعه خواهد بود تا به راحتی پس از فارغ التحصیلی دانشجویان فضای کسب و کار نیز فراهم شود .

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابراهیم شهبازی با حدود بیش از 50 سال سابقه کار یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین پوشاک‌های کشور را تامین می‌کند و توانسته برای بیش از 80 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند و با روحیه بسیار بالا مسیر صادرات را نیز برای خود هموار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات