خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قشر دانشجو باید ضمن اینکه مطالبه‌گر باشد و انقلابی عمل کند باید در بخش‌های عملیاتی واقع‌بینانه کمک کند.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۳۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

قشر دانشجو باید ضمن مطالبه‌گری و عمل انقلابی در بخش‌های عملیاتی واقع‌بینانه کمک کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان اظهار داشت: ما در اقشار ۲۱ گانه بسیج فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهیم، هر کسی با یک ماموریت و اولویت‌هایی کار خود را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه اقشار ما نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنند، اظهار کرد: اگر بتوانیم هم‌افزایی داشته باشیم به طور قطع می‌توانیم مشکلات کشور را رفع و رجوع کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج اساتید به لحاظ اهمیت و جایگاه خاص خود تنها قشری است که برای مسئولیت این قشر از اساتید دانشگاه استفاده می‌شود، تاکید کرد: از بسیج اساتید خواسته‌ایم وحدت و هم‌افزایی بین رده‌ها و اقشار دیگر هم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه سلسله تربیتی ما از آموزش‌ و پرورش و با تشکیل بسیج دانش‌آموزی شروع می‌شود و تا بسیج اساتید و دانشجویی و فرهنگیان نیز ادامه می‌یابد، افزود: اگر این اقشار در یک راستا قرار بگیرند فرایند کار برای ما مهم‌تر خواهد شد.

سردار مجیدی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این عرصه به‌ویژه از بسیج و سپاه انتظاراتی داشتند که باید برای تحقق این مسئله مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر قرار است در بخش جهش تولید کارکنیم باید فرصت‌های استان، مشکلات موجود و راهکارهای رفع آنها در استان همدان را نیز بشناسیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تابلویی است از تمام حجت‌ها ادامه داد: شهید چمران یکی از از حجت‌هایی است که حجت را بر همه ما تمام کرده است.

وی گفت: امسال مسئله جهش تولید از اهمیت بیشتری برخوردار است به‌ویژه آن که شیوع بیماری کرونا مشکلات را نیز بیشتر کرده است بنابراین باید بتوانیم توان خود را در این عرصه به کار بگیریم تا درصدی از مشکلات کشور را رفع کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در استان در پنج راهبرد تأمین ارزاق عمومی مردم مانند تأمین گوشت قرمز، برنج، گندم، دانه‌های روغنی و غیره برنامه‌ریزی‌ شده است، افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود مسئولان را یاری کنیم تا این اهداف محقق شود.

وی با اشاره به بخش گندم آبی گفت: میانگین تولید در مزارع استان ۵.۴ تن در هکتار است و امروز  کشاورزی در استان داریم که در اراضی خود ۱۳ تن در هکتار تولید می‌کند و اگر ما بتوانیم این موضوع را به ‌کل مزارع استان و کشور تعمیم دهیم بخش اعظمی از مشکلات کشور در این عرصه نیز برطرف می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بسیج مهندسی و کشاورزی در روستاها حاضر شوند و مردم را راهنمایی کند، گفت: در یک هزار روستای استان حداقل ۵۰۰ مهندس یا دانشجوی سال دوم و سوم نیاز داریم که همراه شوند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید باید این تیم را همراهی و هماهنگی کنند، ابراز داشت: استان همدان با مشکل آب روبرو است و باید بتوانیم کشت‌های غیر ضروری که مصرف آب زیاد دارند را به کلزا تبدیل کنیم تا بتوانیم در استان اثرگذار باشیم.

سردار مجیدی تصریح کرد: قشر دانشجو باید ضمن اینکه مطالبه‌گر باشد و انقلابی عمل کند باید در بخش‌های عملیاتی واقع‌بینانه کمک کند.

وی با بیان اینکه بر خود واجب می‌دانم از زحمات چندین ساله آقای فریادرس تشکر کنم، گفت: ایشان توانست طی این مدت تلاش، تا امروز پرچم را به دست بگیرد و امیدواریم که بتوانیم از وجود وی در سپاه استان استفاده بیشتری ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات