استاندار ایلام از جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی روستایی در ایلام خبر داد و گفت: ایلام در زمینه اشتغال جزو سه استان برتر کشور است.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۲۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، " قاسم سلیمانی دشتکی  " استاندار ایلام در گفتگو با رسانه‌ها به مناسبت چهاردهم تیرماه سالگرد تصویب قانون تأسیس دهیاری‌ها و روز شهرداری اظهار کرد: پرواضح است که توسعه شهرها و روستاهای این سرزمین مرهون فداکاری و تلاش بی وقفه مجموعه مدیریت زحمتکشان بی ادعایی است که در قالب نهاد شهرداری و دهیاری فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اهمیت و نقش سازنده روستا در امر تولید و اشتغال کشور تا آنجاست که با تایید مقام معظم رهبری یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در بدترین شرایط اقتصادی برای اشتغال روستائیان اختصاص می‌یابد.

وی افزود: این حکایت از توجه به روستاها و زمینه سازی برای ماندگاری در روستاها دارد.

استاندار ایلام افزود: در این راستا دولت  نیز نگاه همه جانبه ای به توسعه و اشتغال روستایی در ابعاد مختلف دارد و در این بین استان ایلام با جذب ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی (بیش از ۱۰۰ درصد سهم اختصاص یافته) در سال ۹۸ در ردیف سه استان برتر کشور قرار می‌گیرد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: به یقین تقویت نقش و جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان مدیریت‌های محلی در سطح کشور موجب ارائه دستاوردهای متنوع می‌شود و انعکاس این فعالیت‌ها و خدمات به سایر دستگاه‌ها، شهروندان و مردم در نهایت منتج به جلب رضایت آنان و مشارکت بیشتر و ایجاد هم افزایی در امور پیش روی این دو نهاد مهم و ارزشمند خواهد شد.

ارسال نظرات