خطیب جمعه کوهبنان

در مبارزه با فساد باید با قاطعیت برخورد صورت گیرد

امام جمعه کوهبنان افزود: قوه قضاییه باید با هر نوع فسادی بر اساس حق و عدل برخورد کند که تاکنون عملکرد این قوه بر همین مبنا بوده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۲۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام عباس جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک میلاد با سعادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) گفت: مقام‌معظم رهبری (مد ظله العالی ) در هفته قوه قضاییه بیانات ارزشمندی داشتند فرمودند مبارزه با فساد باید قطعی و مستمر باشد که این مهم از داخل قوه قضاییه شروع شده است.

وی ادامه داد: در مساله مبارزه با فساد نباید کوتاهی شود باید با قاطعیت در این عرصه برخوردها صورت گیرد که با حمایت همگان این مهم محقق خواهد شد.

امام جمعه کوهبنان افزود: قوه قضاییه باید با هر نوع فسادی بر اساس حق و عدل برخورد کند که تاکنون عملکرد این قوه بر همین مبنا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه با کرونا خوب شروع شد و کم‌کم مبارزه افت کرد در حالی که بیماری جدی است لذا همه باید مراقبت کنند و نیازی نیست مراسم ختم ، عروسی و شادی با این شیوه و این همه دعوتی برگزار شود. 

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت:  تالارها ، مساجد . افراد باید رعایت کنند تا هر چه زودتر این بیماری کنترل و ریشه کن شود . 

وی بیان داشت: روز قلم را در پیش داریم ابزار ارزشمندی که خداوند به آن قسم می خورد و روز شهرداری و دهیاری هاست که باید به مسئولین امر خسته نباشید گفت.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: وقتی مشکلی ایجاد شد باید همگان کمک کنند تا مشکل مرتفع گردد نه این که نمکدان در دست بگیریم و عمق فاجعه را بیشتر کنیم.

ارسال نظرات