خبرهای داغ:
به همت معاونت اداری و برنامه ریزی سپاه بجنورد کارگاه مهارت آموزی فنی و حرفه ای سربازان در سپاه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۱۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون اداری و برنامه ریزی سپاه بجنورد گفت:مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ، 3 هدف را دنبال می کند که اولین آنها ، ایجاد جذابیت در سطح جامعه و خانواده‌ها نسبت به موضوع سربازی است تا آنها با علاقه، فرزندان خود را به خدمت بفرستند و رفتن به خدمت سربازی به عنوان یک ارزش در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: موضوع دوم، فراهم کردن زمینه نشاط برای خود سربازان است تا آنها در ایام خدمت احساس ترقی و رشد داشته و حداکثر بهره را از مدت زمان حضور خود در دوران خدمت داشته باشند و در ادامه، یک احساس سرزندگی و نشاط حاصل شود.

وی  موضوع اخر را مهارت آموزی بیان نمود و گفت : مهارت آموزی باعث می شود سربازان در خلال دوران خدمت و با بهره‌­گیری از اوقات فراعت خود به مهارتی برسد که این مهارت پس از پایان خدمت و ورود او به جامعه، قابلیت ایجاد یک کسب و کار جدید و یا اشتغال در یک واحد صنفی، صنعتی یا اقتصادی را بدست آورد.

معاون اداری و برنامه ریزی سپاه بجنورد در ادامه گفت : کارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سپاه بجنورد آغاز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار شده و در طول دوران خدمت سربازان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها